« برگشت

فراهم سازی شارژ آنی نمایندگی دامنه بین المللی در هگزونت

  • Thursday, 25th January, 2018
  • 11:45am
به دلیل درخواست بالای نمایندگان ، امکان شارژ آنی نمایندگی دامنه بین المللی در هگزونت فراهم شد .


پس از انتشار اطلاعیه اعطای نمایندگی دامنه بین المللی بصورت رایگان در شبکه های اجتماعی ، و بالا رفتن تقاضای بالای نمایندگی برای دریافت آن ، سیستمی کاملا اتوماتیک جهت شارژ اتوماتیک را کدنویسی کرده ایم .
برای اتصال به سیستم شارژ اتوماتیک ، کافیست پس از ورود به پنل نمایندگی خود ، طبق تصویر زیر روی گزینه Add Funds کلیک کنید ، که پس از صدور فاکتور و پرداخت آن ، حساب شما آنی شارژ می شود .

شرکتهاي مختلف هاستينگ و خدمات ميزباني وب، تمايل دارند که دامنه هاي مشتريان مراجعه کننده را خود به صورت آنلاين ثبت نمايند! يکي از ويژگي هاي خدمات میزبانی وب ایران وب سرور ، ارائه پنل اختصاصي به نمايندگان هاستينگ و دامنه خود مي باشد و نمايندگان گرامي مي توانند با اخذ پنل مخصوص نمایندگی دامنه ، دامنه هاي مشتريان خود را به صورت آنلاين ثبت نمايند.
در هر زمان از شبانه روز میتوانید دامنه خود را در همان زمان خودتان ثبت نمایید و نماینده شوید . با مبلغی اندک میتوانید در سیستم ما عضو شوید و این کار را انجام دهید . ثبت دامنه ، تمدید دامنه ، انتقال دامنه ، حذف دامنه ، لیست دامنه های کاربر ، ساب دامنه اختصاصی و … از امکانات این پنل می باشد .

نمایندگی دامنه بین المللی در هگزونت ندارید ؟
جهت دریافت نمایندگی دامنه بین المللی رایگان کلیک کنید !